събота, 23 октомври 2010 г.

Само приятелят става предател


Подай ръка,стани и продължи,
напред по пътя си върви без страх,
безгрешни хора няма,
безгрешен бил е само Той,
и само Той е с право да те съди,а не онези
чучела,криейки лицата си от срам,
защото някога от Ада ги избави,
а днес забиват ти кинжал в гърба,
как иначе- страхливи земни твари,
впили се в плътта ти паразити
от които няма как да се спасиш .
Не те разбираха преди,не те разбират и сега,
защото мразиш да те лъжат,пошлостта,
не се поддавай на гнева,след мрака идва светлина…
Подай ръка,стани и продължи,
да,зная,че предателството най-боли,
и раната „приятелска” кърви…
……………………………………

1 коментар:

  1. Аз не чимисля, че приятелят ми ме е предал.Той съвсем честно ми поиска съгласието.Дори и да не беше, аз мисля , че винаги ще му простя , каквото и да е направил.Лошото отминава и се забравя, приятелството остава завинаги.Особено, когато е гарнирано и с много лични чувства.

    ОтговорИзтриване