понеделник, 26 юли 2010 г.

Съдба


Отново сам!За кой ли път,
заставам пак на кръстопът,
понесъл тежкият си кръст,
от свои и от чужди сочен с пръст,
посмешище,защото бях добър,
без маска или скрит зад параван,
бях себе си!Без роля на живота-сцена,
цената вече е платена,а тя е моето сърце,
останах даже без лице,загубих всичко!
Треперещ лист и празнота,това е моята съдба,
но според тях!Уви, не са познали!
Миг ще бъдеш на върха,а после сгазен във калта,
изправяш се и продължаваш,вървиш напред,
не се предаваш,бориш се за всеки дъх ...
Застанал пак на кръстопът,
прави добро,то някога се връща,
макар и да те сочат с пръст ...

Написаното по-горе е ежедневие за мен.Това стихотворение написах преди няколко месеца,но то е винаги актуално :)

8 коментара:

  1. Ти се връщаш при мен, но защо
    във очите ти има печал
    и ръцете ти носят тъга,
    а косите ти тъжно мълчат?
    Ти се връщаш ограбена, тъмна
    от животите, дето живя,
    от фалшиви усмивки на скръбни,
    лицемерни и страшни лица.
    Ти се връщаш изгубила смислите
    на нещата, които откри,
    остаряла и малко неискрена,
    невъзможна и смъртна дори...
    Ти се връщаш пак тъй ненадейна,
    непозната и много сама,
    недопустимо обезверена
    и все пак - невъзможно добра
    (неизгубила детското в себе си).
    Ти се връщаш безумна и слънчева
    като спомен и носиш нощта,
    и ръцете ти пак ме прегръщат
    и ми връщат отново това,
    което някога ме изгуби.

    Ти си моята истинска същност,
    аз съм твоята друга съдба.
    Аз съм тялото, във което се връщаш,
    ти си моята силна душа.

    .. неточка:)

    ОтговорИзтриване
  2. Хубаво стихотворение,angie:)Стихотворенията,които пиша са много песимистични,но всеки стих е пропит с чувства и реално преживяване :)

    ОтговорИзтриване
  3. хубаво е когато си личи, че е истинско:) знам, усеща се :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много свеж фейс на блога,за първи път идвам на гости тук:)иначе стихотворението си е истина за много от нас,приятен ден:)

    ОтговорИзтриване
  5. Хубаво стихотворение, харесва ми края "прави добро,то някога се връща,
    макар и да те сочат с пръст ...". Поздарви - слънчев и усмихнат ден:)

    ОтговорИзтриване
  6. Добре дошла,Силвия :-)Радвам се,че ти харесва блога :)Минавай,когато имаш време :)
    Цвети,някъде бях писал :"да правиш добро,май днес е наивност",но докато има добро,няма да се затрие света :)Притен и не толкова дъждовен ден :)

    ОтговорИзтриване
  7. Разчувства ме...
    За съжаление тези "родители", ги има, и то много. Лошото е, че просията и босичките детски крачета в снега са много повече - не говоря за буквалното...

    ОтговорИзтриване