понеделник, 31 октомври 2011 г.

Какво е Истина



Тази сутрин с един приятел си говорехме за Истината. И двамата държахме на своята теза без да отстъпваме в онова, което мислим. Ще споделя с вас и вие кажете дали съм прав . Истината според мен е относително понятие. Истината е въпрос на гледна точка. Не съществува абсолютна истина. Ако за един истината е една, то за друг истината е друга , а става въпрос за едно и също нещо, но погледнато от различни страни. Истината може да се манипулира, втълпява, преиначава, дори лъжата, повторена няколко пъти става истина. Истина е това в което вярваш ! Само един пример. За всички християни Бог е създал света и накрая самите нас . Според мюсюлманите , това е направено от Аллах. Тогава, коя е Истината ? Или друг пример. Искате да споделите с някой нещо и казвате :"-Не те лъжа, говоря Истината"-а той упорито да ти отговаря - " Не, лъжеш ме и няма как да ме убедиш в противното"... Пак казвам, според мен Истината е това в което вярваш !Успешна нова седмица !

Няма коментари:

Публикуване на коментар