петък, 14 октомври 2011 г.

Благодаря, приятели !


Всички имаме блогове и страници в социалните мрежи . На всяка една страница има едно място отредено за нашите приятели . Много от тях прибавени преди секунда от нас или след като самите ние сме ги поканили. Какви са тези хора и могат ли да ни бъдат приятели в най-добрият смисъл на тази дума без какъвто и да е подтекст ? Моят отговор е категорично ДА ! Ще ви кажа защо. От много години нямам време за себе си . Отдавайки се на професията си оставих моите чисто човешки нужди на заден план. Приятелите с които споделях всичко отдавна поеха по своите пътища и сега се чувам с един, двама от тях. Ежедневните проблеми от различно естество постепенно вземат връх над емоционалното равновесие , а дисбаланса води само до депресия и социална изолация. Тогава , признавам, че без кой знае какви очаквания направих първият си блог . Беше много странно и непознато за мен като средство за общуване. Първата седмица почти никой не влезе или не беше оставил коментар под това, което бях публикувал. Стихотворение ,огледално копие на моментното ми състояние. Казах си, че познатите не се интересуват как съм, а непознатите в интернет едва ли . Една сутрин видях, че имаше оставен коментар. По-скоро съвет какво да направя за да се почувствам по-добре. Останах приятно изненадан, хареса ми. Направих си страница в Фейсбук и там също много хора намериха в моите публикации нещо, което им харесва ,както и аз ,разбира се намерих много сходни неща в предпочитанията ни посещавайки техните, както някой беше казал „ виртуални” домове . Седмици по-късно , усещането, че не съм сам, че там някъде има кой да ме изслуша, да споделя с него своите мечти, болка, радост, даваше онова спокойствие, което винаги съм искал да имам. Благодаря на всички ! Интернет приятелството е не по-слабо от това извън мрежата . Благодаря на всеки , който въпреки напрегнатото време е отделял от своето време за да се спре при мен и да ме попита „ Как съм и за какво мечтая” , няма да споменавам имена, защото бих пропуснал някой . ПОКЛОН,ПРИЯТЕЛИ ! За мен е чест, че съм сред вас !

Този текст ще бъде публикуван във всяка социална мрежа като израз на моята благодарност към хората с които споделям всичко !

14.10.2011г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар