четвъртък, 3 март 2011 г.

Честит 3-ти Март


Честит 3-ти Март!

Честит Празник,Българи!Нека да не се срамуваме,че днес е нашият национален празник!От историческа гледна точка, тази дата е от най-значимите и трябва да я съхраним най-вече в съзнанието си! Не са нужни манифестации или друго организирано мероприятие! Този празник се чувства в сърцата ни без да влизаме в конфронтация с... нашите южни съседи! Много политици се опитаха да игнорират значението на този ден по една или друга причина! Имам приятел с турско самосъзнание, който винаги ме е подкрепял, дори тогава,когато не съм имал нужда! Трябва ли целият свят да се отрече от германците,само защото Хитлер е причина за десетки милиони убити през Втората световна война?! Няма да се впускам в излишни разсъждение. Още веднъж, Честит Празник и повече Светлина, най-вече в мислите ни!

4 коментара:

  1. Честит празник Живко! И аз имам много приятели турци. Нищо против южните ни и всякъкви съседи.
    Обаче България си е България.
    Моят комшия вика - комшу, всеки комшия е добре дошъл, да си приказваме, пийваме, ама в кревата работа няма(смях)
    Весело прекарване!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря,Кръстю!Честит Празник!Не се срамувам,че съм българин,срам ме от хората,които претендират,че са българи и управляват България!Всичко добро:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря,Цвети:)Честит Празник и от мен:)

    ОтговорИзтриване