петък, 4 март 2011 г.

След (пред) празнично


Хубаво нещо са празниците! С повод или без повод, трябва по някакъв начин натрупаното напрежение от субективни и обективни фактори да намери отдушник. Среща с приятели, познати, дълго отлагано гостуване на роднини може да извади всеки от емоционалният срив и бързо да забрави проблемите от различно естество. По традиция храната и питиетата са в изобилие, което не е задължително условие! Българите (и останалите етнически групи в нашата Родина) умеем да се веселим въпреки и напук! Без тази уникална способност може би щяхме да се стопим като нация. След два дни пак ще е време за прошка. Искаме, даваме, такъв е живота! Приятни почивни дни и повече добро настроение!

7 коментара:

  1. Mного празници накуп:))) Лека вечер , Живко!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Цвети, приятна вечер и от мен:)

    ОтговорИзтриване
  3. Не е ли в това, част от чара на живота. Именно тези малки усмихнати мигове, в които времето се превръща в безвремие и сякаш ни отнася вълна от спокойствие.

    Усмихната вечер и от мен...

    ОтговорИзтриване
  4. Така е :)Радвам се, че си тук, Самовила:)Много време мина от последното ти гостуване при мен!Надявам се, че си била здрава и всичко е било наред при теб:)Приятна вечер :)

    ОтговорИзтриване
  5. Всичко е наред при мен, но работа отнесе моя ден, а нощите умора покори и сън през тях снагата ми покри. Но ето, че настана ден, в който имаше почивка и за мен, и бързичко при тебе долетях и малко тука постоях.

    ОтговорИзтриване
  6. Красиво е :)Отбивай се по-често:)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти за поканата любезна,
    при теб ще знам че съм добре дошла,
    от моите полета, всяка вечер звездна,
    щом мога ще долитам и насам.

    А сред лавандулата ми ако пожелаеш,
    в ухания на цвят ще можеш да потопиш,
    Добре дошъл си винаги да знаеш,
    и колкото желаеш можеш там да постоиш.

    ОтговорИзтриване