сряда, 2 февруари 2011 г.

Проблем с електронното преброяване




Считайки се за средно интелигентен гражданин на Републиката,реших да попълня електронната карта в сайта с което да си спестя бъдещи главоболия и притеснения,но по същество.Започнах с регистрацията ,премина успешно и системата ми генерира парола с която влязох .Трябваше тази парола да бъде изпратена и на електронната ми поща,но това не се случи веднага!Исках да засека с хронометъра за колко време ще стигна до последният въпрос,но още с първите въпроси-проблем!Обикновено в селата улиците нямат имена и номера.Дори на личната ми карта няма улица и номер в адресната регистрация.Системата си иска своето и не ме пусна да продължа.Смених адреса с настоящият ми адрес(квартира) и продължих без проблеми до последният въпрос-„лице,което временно пребивава в домакинството”.По невнимание маркирах „ЕГН”,после видях,че тази секция не е от задължителните и се попълва при наличие на някое от условията за нея.Опитах се да махна маркировката,но е невъзможно.Така не успях да се преброя по електронен път.Има много неща,които трябваше да се огледат преди да започне преброяването!Наистина,масово в малките селища с жители под 500 човека няма номерирани улици,факт,който възпрепятства попълването на електронният формуляр!Успех!

1 коментар:

  1. Доста интересно и други се оплакват, от разни препъни камъчета. Аз още не съм почнала да се преброявам, нещо ми липсва желание...
    Успешен ден, Живко!

    ОтговорИзтриване