вторник, 8 февруари 2011 г.

Сестричка



Ще си имам аз сестричка,
Малка,нежна и добричка,
Обещала съм на мама,
Да помагам и за двама,
Ще я храня,преобличам,
Колко много я обичам;
Тати само ми се смее,
Казва ми,че има време,
Бебето било на път,
чак след месец ще е тук;
Баба му плете терлички,
Зайче с розови ушички,
Дядо пък направи люлка,
Искал да се казва Юрка,
Имаме си правила, аз съм кака
И сама, името ще избера;
Нека да е все засмяна,
Здрава,бодра,лъчезарна,
Маменце,благодаря,
Над нея винаги ще бдя;


7.02.2011г.

Имам приятели,които вече с нетърпение чакат раждането на второто си детенце.Знае се,че е момиченце,а най-нетърпелива от всички е неговата сестричка!

1 коментар:

  1. И аз вече нямам търпение.Много дълго стана и ми тежи...Искам да видим бебчо , да започне да расте между нас и да му се радваме всички.Защото зная че ще е хубаво детенце и ще е най-любимото на всички .Няма такъв който да не го заобича, като разбере какво е .

    ОтговорИзтриване