неделя, 13 февруари 2011 г.

Поклон


На прага ме
Посрещаш със усмивка,
Но мъка във очите ти чета,
Целуваш ме с най-топлата целувка,
Прегръщаш ме с най-нежните ръце;
Към Бог отправям всеки ден молитви
Да бди над теб и пази от злини,
Показа ми в живота вярната пътека,
Не спирам все по нея да вървя;
Понякога греша,прости ми,майко,
Казваше да бъда истински човек,
Раздавам се за хората,помагам,
В доброто вярвам и сега;
Не искам да те виждам тъжна,
Зная,че си плакала за мен,
Сълзите ти не ще да превъзмогна,
Сълзите майчини болят;
Все някак ще успея,ще се справя,
Свикнал съм да ходя по ръба,
За мен ще бъдеш най благословена,
Поклон ти правя,майко до земя;

13.02.2011г.

4 коментара:

  1. Поздравления Живко!
    Силен стих! И добър колаж.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря:)Радвам се,че ти харесва!Ако един ден събера тези стихове в книжка,заглавието,което ще има е "Моят живот в стихове и проза" :)

    ОтговорИзтриване
  3. Красиво! Майка ти трябва да се гордее с теб:)Поздрави и успех!

    ОтговорИзтриване