неделя, 16 януари 2011 г.

Споделено


Тази сутрин се събудих по-късно от обичайното време,което в последствие промени графика ми от ежедневни ангажименти с което вече свикнах.Първо си ударих главата в нощната лампа над леглото,после едва не строполих огромното си тяло на пода спъвайки се в нещо, а за капак на всичко трябваше да се изкъпя с ледено студена вода,защото забравих да включа бойлера преди лягане „хващайки” нощната тарифа.Облякох се в движение и смело се впуснах във водовъртежа на трудовите хора особено в неделя.Обикновено последният ден от седмицата е даден за почивка,но аз по ирония на съдбата или не,имам най-много работа точно в неделя.След инцидента миналата година (счупих два от пръстите на лявата си ръка),вече ходя само пеш.Здравословно и полезно.Топлото януарско време някак ми действаше като катализатор на добро настроение,което неутрализира не чак толкова доброто начало на деня.Незнам защо,но днес цял ден си тананикам една любима руска детска песничка. Прехвърлил Христовата възраст,все по-често „обръщам” поглед назад,когато всичко ставаше някак по-лесно.Безгрижно детство,техникум,казарма,колеж до момента в който баща ми каза,че е време сам да поема живота в ръцете си!В същност,започнах да работя едва 14-15г..Тогава спечелих първите си пари с честен труд и разбрах,че вече съм голям! Годините минаваха една след друга без да обръщам особено внимание на това.Силен млад мъж с наднормено тегло,но уверен в себе си ,решил да остави следа по която да го следват!В този ред на мисли наблегнах повече на професионалната си реализация,но семейството остана на по-заден план!Тук не успях!Вината е моя,защото бях непостоянен в отношенията си към жените,които малко или много изпитваха някакви чувства към мен!Отчитам грешката си,но какво от това?!
Продължавам напред!Все още има време за нещо,което би осмислило живота ми освен професията си,която обожавам.Както казват старите – „Неведоми са пътищата Божии”!Бъдете здрави!

4 коментара:

  1. Не спирам,Кръстю,но май се въртя в омагьосан кръг:(Все стигам там откъдето съм тръгнал,но това ще се промени:)

    ОтговорИзтриване
  2. Успех от сърце ти пожелавам! Нещата ще се случат тогава, когато им дойде времето!

    ОтговорИзтриване
  3. Вярвам в това,Цвети:)Благодаря ти:)

    ОтговорИзтриване