вторник, 18 януари 2011 г.

Дилема


Възможно ли е да има приятелство между мъж и жена без сексуален подтекст?Приятно ми е да общувам с жени,да споделям дори лични неща с тях,но когато контактите станат по-чести някак много бързо пада преградата разграничаваща поддържането на чисто приятелски или делови взаимоотношения с физическото привличане!Основният проблем при мен е невъзможността да контролирам вродените инстинкти във всеки мъж и отношението ми към почти всяка жена минава през една градация от желание за общуване,следва симпатията към това лице и т.н.Разбира се,никога не съм стигал до крайности!Това разпиляване на чувствата е негативна черта,която искам да премахна!Прекалено много време загубих,изглежда си е струвало,защото осъзнавам грешките си !Имах един 90г. пациент,който преди всяка процедура казваше:”Хайде,момче,че нямам време”!Година по-късно пак се виждаме,вече „на крака” след тежък инсулт!Той получи своя шанс за живот и е безкрайно щастлив!”Веднъж получих като подарък една гипсова плоча с надпис „Живота е такъв какъвто си го направиш”.Никога не е късно за промяна,особено когато силно я желаеш,а аз искам повече от всичко на света онази семейна идилия без да я идеализирам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар