събота, 14 август 2010 г.

Необятност


Когато застана пред монитора на компютър се чувствам свободен.Целият свят е в ръцете ми и мога да посетя различни дестинации без това да ми струва дори стотинка.Научавам много нови неща,виждам се с приятели,споделям свои мисли,чувства и какво ли още не.С достъп до интернет,границите са относително понятие,а той(интернета) така е навлязъл в нашето ежедневие,че след време ,всичко ще ни се струва виртуално.Вече има примери за пристрастяване и хора,които с дни не „излизат” от мрежата.Дали ще дойде време,когато киборги ще изместят човека като доминиращ вид на планетата?Но това е тема за друг разговор и няма да навлизам в разсъждения по въпроса!
Как мислите,можем ли да разкриваме самоличността си в блоговете,форумите и т.н. места,които посещаваме?Много бих искал зад аватара да опозная по-добре хората с които общувам,но мнозина се страхуват(по принцип) .Известна доза предпазливост е необходима,най-малкото за да не ти досаждат,но… Веднъж едни приятели такова номерче ми бяха скроили,че още не съм им простил.Бяха ми направили профил в един сайт за запознанства.Всичко хубаво,но после се наложи да сменям телефонният си номер.Личен избор за всеки е сам да „вдигне завесата”,когато реши.Аз също ще го направя,защото винаги съм твърдял,че е най-добре да бъдем себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар