сряда, 25 август 2010 г.

Феномен или закономерност


„Това в което вярваме е онова,което ни се случва”- цитат от книгата на Джон Кехоу „Подсъзнанието може всичко”.

Винаги съм знаел,че има някаква закономерност за нещата,които се случват в живота ми.Никога не съм отдавал заслугата на случайността.Нищо не е случайно.Възприемайки своите мисли като реалност,често визуализирах мечтите си,дори изричах желанията си на глас.Тогава може би е изглеждало налудничаво,но по-късно разбрах,че Джон Кехоу и много психолози дават логично обяснение на този феномен:

„Взаимодействието между съзнанието и материалният свят вече не е мистерия:съзнанието не е нищо друго освен енергия в нейната най-фина и динамична форма.Това помага да се разбере защо нашите фантазии,представи,желания и страхове оказват влияние върху реални събития и обяснява защо и как се материализира създаденият от мозъка образ.”

Бях 12-13 годишен,когато баща ми прецени,че е време да работя.Докато приятелите играеха футбол,аз мятах балли с люцерна за няколко лева на ден.Физически изглеждах много по-голям и бързо се наложих в групата.Всички работници желаеха да работят с мен,защото без проблем покривахме норматива от минимален тонаж за деня.Казах си,че като порасна,искам да стана медик и да помагам на хората колкото мога.Десет години по-късно,аз реализирах мечтата си.Е,не съм лекар,но и като рехабилитатор давам всичко от себе си за здравето на моите пациенти.Тяхната отплата е благодарността,която виждам в очите им ежедневно.Искам да споделя с вас само още един пример от живота ми за силата на мисълта,защото темата е безкрайна.Предстоеше изпит по анатомия в медицинският колеж.Естественно знаех материала,но в моето съзнание постоянно се въртеше една комбинация от три въпроса.Когато влязох пред изпитващите,билетите с въпроси бяха на бюрото.Изтеглих билет и онемях – въпросите от комбинацията,която си представях.И така до ден днешен в живота ми става така,както желая(почти винаги).

„Където и да отидем,каквото и да правим,нашите мисли творят обкръжаващата ни действителност.”

Мислете позитивно.Сутрин се събуждайте с нагласата,че денят ви ще бъде хубав.Усмихвайте се,правете добро и силата на мисълта ще ви възнагради !

„…съзнанието твори действителността,а Вие творите съзнанието си…”
Джон Кехоу

Няма коментари:

Публикуване на коментар