петък, 6 август 2010 г.

Носталгия

Обичам да разглеждам студентските си албуми.Имам стотици снимки запечатали незабравими спомени.Най-хубавите години от живота ми когато бях свободен и далече от проблемите на днешното време.Само като се сетя,че е имало случаи когато съм ходил на лекции направо от таверната с бели от счупените чинии обувки … ,но не бях слаб студент.Завърших с престижното 5.25 .Определено се гордеех с този факт.
Няма да забравя и единствената си двойка в колежа.Бях се подготвил по-добре от всякога,но преподавателя ни по вътрешни болести беше бесен,че не е в частната си практика,а се занимава с някакви олигофрени като нас.Влиза първият,двойка,втория,пак двойка и още осем поредни.Петнадесет минути след това никой не посмя да влезе при изпитващия.Е,престраших се .Изтеглих билет с тема СПИН.Знаех този въпрос,но … слаб(2)!И друго,което също няма да забравя.Една от практиките ни беше в ДМД(дом майка и дете).Харесахме си едно бебче,голям сладур.Цунки,гушки,мачкане,правихме си снимки докато не излезе като от нищото управителя на заведението.Взе ни фотоапарата,извади лентата (нямаше телефони с камери) и заплаши цялата група с изваждане от колежа,защото снимането било забранено.Не знаехме,никой не ни беше предупредил.Страстите утихнаха и се разминахме с публичен линч.Истории,спомени,носталгия по минали събития.Понякога,човек има нужда да се връща назад .

4 коментара:

  1. Мдааа... Определено спомените са хубаво нещо... усещаш ли, някак зареждащо с оптимизъм...

    ОтговорИзтриване
  2. Така е :)И затова често се връщам към тях :)Понякога,когато имам време :)

    ОтговорИзтриване
  3. Те са, спомените :)
    Впрочем,имам вече почти всичко, което човек може да има на този свят - две деца осигурени с жилища (неголеми но собствени), образовани, работещи
    Аз съм зле, но няма как, с пенсия по болест и някое и друго проектче, се оправям
    Жената поработва и тя,имаме си малка къщурка с 11 кв двор в града и по-голяма на село
    От тук нататък - по-полека
    Какво да се прави, който е живял на скорост, така е:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Виждам, че тук сте го ударили на спомени:)Няма лошо. Хубаво е да си спомняме хубавите неща. Чувствата, с които са пропити. И се усмихнете, все пак събота вечер е...:)))Желая ви приятни мигове:)

    ОтговорИзтриване